Sıkça Sorulan Sorular
 
Popüler Sorular
 
Alışveriş
 
Ödeme
 
Kargo & Teslimat
 
İptal & İade & Değişim
 
Üyelik Bilgileri
Popüler Sorular
Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Evet, kapıda ödeme seçeneğimiz var. Kapıda ödeme seçeneği Yurtiçi kargo ile 8,99₺ hizmet ücreti tarafınızdan temin edilmektedir.
Kargoist kapıda ödeme hizmeti bulunmamaktadır.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişiniz, 1-3 iş günü içerisinde Yurtiçi kargoya teslim edilecektir.  Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo gönderimi yapılmamaktadır. Sipariş gönderim aşamalarını Hesabım bölümündeki siparişlerim kısmından takip edebilirsiniz.
Siparişim ne zaman gelir?

Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir.

Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilirsiniz.


Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl takip ederim?

Üye girişi yaptıktan sonra, anasayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden, Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Kargo Takip Kodu”nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya websitesini ziyaret ederek takip edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce aşağıdaki şekilde kolayca iptal edebilirsiniz. WhatsApp destek hattımız ile iletişime geçerek sipariş numarasıyla birlikte “Siparişimi iptal etmek istiyorum” yazmanız gerekmektedir.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyeliğinizin iptal işlemi için üyeliğinize kayıtlı e-posta adresinizden [email protected] adresine üyelik iptali başlıklı bir e-posta gönderebilirsiniz. İlgili ekibimiz talebinizi 7 iş günü içerisinde değerlendirip gerçekleştirecektir. WhatsApp destek hattımız ile iletişime geçerek e-posta adresiniz ile birlikte “Üyeliğimi iptal etmek istiyorum” yazmanız gerekmektedir.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifrenizi unuttuysanız “Üye Giriş” sayfasında yer alan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayarak hesabınıza ait e-posta adresini ilgili kısma yazdıktan sonra güvenlik kutucuğunu doldurarak tekrar şifre talebinde bulunabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için “Hesabım” sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Kargo ücretleri nelerdir?

750₺ ve üzeri siparişlerde Kargo gönderimleri ücretsizdir. Ücretsiz kargo limitini tamamlamayan siparişlerde 49,99₺ tahsil edilmektedir. Kapıda ödeme seçeneği Yurtiçi kargo ile 8,99 ₺ kargo ücreti tarafınızdan ekstra temin edilmektedir.
Toptan satışınız var mı?
Toptan alımlarınız ile ilgili detaylı bilgi alabilmek için WhatsApp Destek Hattı numaramızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Siparişi Tamamla” adımında karşınıza çıkan ekrandan 'Üye Olmadan Devam Et' demeniz yeterli.

Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden ve cep telefonu numaranızdan takip edebilirsiniz.

Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek ve indirimlerden yararlanmak için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
Alışveriş
Nasıl sipariş verebilirim?

Sipariş verebilmek için şu adımları izlemeniz yeterli: Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Adres ekranından kayıtlı adreslerinizden birini seçebilir, veya yeni bir adres bilgisi ekleyebilirsiniz. Ödeme ekranından dilediğiniz ödeme yöntemini seçebilir, 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayarak siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Siparişi Tamamla” adımında karşınıza çıkan ekrandan 'Üye Olmadan Devam Et' demeniz yeterli. Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden ve cep telefonu numaranızdan takip edebilirsiniz. Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
Alışverişimi tamamlarken hata alırsam ne yapmalıyım?

Bu gibi durumlarda sizlere en kısa sürede yardımcı olabilmemiz adına bizimle iletişime geçmenizi öneriyoruz.
Stoğu tükenen ürünler tekrar satışta olduğunda nasıl haberdar olurum?

Web sitemizden 'Ürün Detay' sayfasında beden seçenekleri arasında tükenen bedene tıkladıktan sonra 'Gelince Haber Ver' butonuna tıklamanız yeterlidir, ürün tekrar geldiğinde sizlere bilgi verilir.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişiniz, 1-3 iş günü içerisinde Yurtiçi kargoya teslim edilecektir.  Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo gönderimi yapılmamaktadır. Sipariş gönderim aşamalarını Hesabım bölümündeki siparişlerim kısmından takip edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl takip ederim?

Üye girişi yaptıktan sonra, anasayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden, Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Kargo Takip Kodu”nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya websitesini ziyaret ederek takip edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce aşağıdaki şekilde kolayca iptal edebilirsiniz. WhatsApp destek hattımız ile iletişime geçerek sipariş numarasıyla birlikte “Siparişimi iptal etmek istiyorum” yazmanız gerekmektedir.
Toptan satışınız var mı?

Toptan alımlarınız ile ilgili detaylı bilgi alabilmek için WhatsApp Destek Hattı numaramızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Ödeme
Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Evet, kapıda ödeme seçeneğimiz var. Kapıda ödeme seçeneği Yurtiçi kargo ile 8,99₺ hizmet ücreti tarafınızdan temin edilmektedir.
Kargoist kapıda ödeme hizmeti bulunmamaktadır.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Sepetinizde taksit sınırlaması veya yasağı olan bir ürün yok ise alışverişinizde taksit kullanabilirsiniz.
Kredi kartımı kaydediyor musunuz?

Yapacağınız ödemelerde kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde bizimle paylaşılmamaktadır. Ayrıca sherin.com.tr olarak kart saklama, kart kaydetme gibi hizmetler sunmuyoruz. Kısacası kart bilgileriniz kaydedilmiyor.

Fakat ödeme partnerimiz olan ödeme kuruluşu paytr'nin kart kaydetme özelliği var, bu özelliği ödeme adımında paytr ödeme sayfasında görebilirsiniz. Bu kutucuğu işaretlerseniz bir sonraki ödemelerinizde kolayca işlem yapabilmeniz için kart bilgileriniz paytr güvencesinde şifrelenerek saklanılmaktadır.
Havale ile ödeme yapabilir miyim?

Kredi kartı kullanmayan üyelerimiz alışverişini tamamladıktan sonra tüm bankalara ait hesap / maaş kartları ile sistemden bilgilerini girerek ya da ödeme tutarlarını aşağıdaki hesaplara yaptıktan sonra siparişleri kargoya verilecektir.

Banka Adı: TEB

Şube: BAYRAMPAŞA

Hesap Tipi: TRY

Hesap Adı: URBATEKS TEKSTİL GİYİM SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ.

Hesap No: 88123647

IBAN No: TR430003200000000088123647

Dilerseniz ödeme aşamasında kapıda ödeme yöntemini seçerek, kapıda ödeme kargo bedelini ödeyerek işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Kargo & Teslimat
Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu; - Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden, - Ana sayfada bulunan "Kargom Nerede" butonuna tıklayarak, - Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Kargo Takip Kodunuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya web sitesini ziyaret ederek öğrenebilirsiniz...
Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişiniz, 1-3 iş günü içerisinde Yurtiçi kargoya teslim edilecektir.  Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo gönderimi yapılmamaktadır. Sipariş gönderim aşamalarını Hesabım bölümündeki siparişlerim kısmından takip edebilirsiniz.
Kargo ücretleri nelerdir?

750₺ ve üzeri siparişlerde Kargo gönderimleri ücretsizdir. Ücretsiz kargo limitini tamamlamayan siparişlerde 49,99₺ tahsil edilmektedir. Kapıda ödeme seçeneği Yurtiçi kargo ile 8,99 ₺ kargo ücreti tarafınızdan ekstra temin edilmektedir.
Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken paketinin açılmadığından emin olmanızı öneririz. Teslim alamadığınız siparişlerinizin bize iade edilmemesi için 3 gün içerisinde belirtilen şubeden almanızı öneririz.
Hangi kargo firmalarıyla çalışıyorsunuz?

Siparişleriniz  Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir. İstanbul içi siparişlerde ek olarak Kargoist kargo firmasını tercih edebilirsiniz.
Kargoist kapıda ödeme hizmeti bulunmamaktadır.
Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?

Siparişlerinizi oluştururken sistemde girmiş olduğunuz adres teslimat adresi olarak kabul edilir ve teslimat sırasında teslimat adresinizde bulunmamanız durumunda, Yurtiçi Kargo ile iletişime geçerek kargonuzun takibini yapmanız gerekmektedir.
Paket hasarlı geldi. Teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz
İade ve Değişim
İade ve değişim işlemlerini nasıl yapabilirim?

İade işlemleriniz için ürünleri ve e-arşiv faturanız ile birlikte (eğer varsa) 14 gün içerisinde kolay iade sayfasından oluşturacağınız iade kodu ile ücretsiz olarak kargoya teslim edebilirsiniz. Değişim talebinde bulunuyorsanız; iade ödeme seçeneği olarak hediye çeki ile ödemeyi tercih etmeli ve iade notları alanına değişim talebinizi belirtmelisiniz.
Eğer e-arşiv faturanızı kaybettiyseniz, bir kağıda okunaklı olarak sipariş numaranızı, ad/soyadı- iletişim bilgilerinizi, banka IBAN ve hesap bilgilerinizi ve iade nedeninizi yazarak gönderebilirsiniz.
Üyelik
Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Bu Çerez Politikası, müşterilerimiz ve kullanıcılarımızın bağlantı birimlerine kurulan çerez ve benzeri cihazların kullanımı hakkındaki bilgileri içerir.Daha fazla detay için tıklayınız